Ontevreden of een klacht

Bespreek dit liefst eerst met degene die het betreft, bijvoorbeeld de behandelaar, verpleegkundige of verzorgende. Wij streven er naar om problemen of klachten zoveel mogelijk in gezamenlijk overleg op te lossen.

Op 1 januari 2020 is de Wet verplichte ggz (hierna: Wvggz) in werking getreden. In verband met deze nieuwe wet, zijn enkele bestaande regelingen aangepast en tevens nieuwe documenten opgesteld. Daarom zijn we nog druk bezig alle veranderingen, waaronder de brochure Klachtenregeling Wvggz, te verwerken en klantvriendelijke informatie te schrijven.

De Wet Bopz is op 1 januari vervangen door de Wet verplichte ggz. In 2020 geldt echter een overgangsrecht: voor lopende machtigingen blijven de regels van de Bopz gelden. Dat geldt ook voor machtigingen die vóór 1 januari 2020 zijn aangevraagd. Daarom hebben we de klachtenregelingen toegevoegd voor de wet Bopz en de Wet verplichte ggz.

Heeft u nu een dringende vraag of klacht? Neem dan contact met ons op via het:

Secretariaat Klachtafhandeling
(0478) 527 632
klachten@vvgi.nl

 

Hieronder staan een aantal brochures en formulieren op een rijtje:

'Heeft u een klacht? Laat het ons weten'.
Brochure klachtafhandeling Vincent van Gogh

Klachtenregeling Vincent van Gogh

Klachtenformulier Vincent van Gogh

 

Klachtenformulier Wvggz - klachtencommissie

Klachtenregeling Wvggz Vincent van Gogh

Brochure klachtenregeling Wvggz Vincent van Gogh. Volgt zo spoedig mogelijk.

Klachtenregeling Jeugd Vincent van Gogh, 2018